Document Management Conference 2021

Přednášející


Robert Piffl
Document Management Expert

Robert Piffl

Ing. Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou zejména elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a souvisejícími technologickými a legislativními aspekty. V letech 2005-2009 působil na Ministerstvu financí v autorském kolektivu připravujícím nový zákon o účetnictví a zákona o auditorech, účastnil se expertních jednání na mezinárodní úrovni v projektu ČSÚIS a v roce 2008 společně s kolektivem autorů dokončil práce na prováděcích předpisech k zákonu o účetnictví. Následně v letech 2010-2014 poradce náměstka ministra financí pro oblast e-dokumentů v gesci MF ČR, řešitel projektu e-fakturace na MF ČR, člen Národního fóra pro elektronickou fakturaci, zástupce MF v projektu "Elektronizace zadáváni veřejných výběrových řízení”, člen poradního orgánu ministra v oblasti elektronizace účetnictví a daňových předpisů, spoluautor právní úpravy zákona o dani z přidané hodnoty v souvislosti s elektronickou formou daňových dokladů. Od roku 2014 do roku 2018 poradce náměstka ministra vnitra pro ICT a komunikační technologie, člen poradního orgánu ministra vnitra - řídící skupiny elDAS, člen pracovní skupiny pro e-fakturaci při RVIS, člen "Cooperation Network for Electronic identification” v rámci elDAS. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby. Společně s kolektivem autorů spoluautor publikace "Nařízení eIDAS: Komentář - Josef Donát, Robert Piffl, Martin Maisner”. Jako specialista na problematikou elektronických dokumentů a jejich evidence se detailní znalostí právních úprav je členem expertního týmu Institutu pro správu dokumentů a podílel se v roce 2021 na detailní analýze problematiky související s novu právní úpravou v oblasti stavebního práva v rámci veřejné zakázky pro MMR. V roce 2021 je též spoluautorem právní úpravy - vyhlášky upravující podmínky vedení zdravotnické dokumentace v elektronické podobě. V roce 2021 se aktivně podílel na práci pracovní skupiny při CEF e-Archiving, je členem pracovní skupiny pro tvorbu nového standardu elektronické fakturace a spoluautorem návrhu nového formátu pro elektronickou fakturaci ISDOC/PDF-A. V roce 2021 připravoval pro Odbor archivní správy a spisové služby na Ministerstvu vnitra návrhy materiálů k atestacím eSSL a připravoval s experty z Národního archivu novelizaci vyhlášky o podrobnostech výkonu spisové služby a dále pak na návrhu úpravy Národního standardu pro eSSL. V současné době též působí jako odborný poradce pro ŘSD v oblasti elektronických dokumentů, přičemž v rámci projektů v ŘSD se též zabývá problematikou CDE a BIM, kde posuzuje realizovat řešení tak, aby byly v souladu s právními úpravami.

Edgar Grasl
Sales Manager, ELO Digital Office

Edgar Grasl

Edgar Grasl pracuje ve společnosti ELO Digital Office Gmbh v oddělení rozvoje mezinárodního obchodu od roku 2012. Mezi jeho povinnosti patří poskytování podpory mezinárodním kancelářím, jako je např. v Česku ELO Digital Office ČR s.r.o. O své znalosti se také dělí s novými obchodními partnery společnosti ELO jako školitel v rámci Akademie ELO.

Marek Vávra
ALTAIR GROUP

Marek Vávra

Bc. Marek Vávra vystudoval obor Informatika na Univerzitě Palackého v Olomouci. Po svém působení ve společnostech Qurius, Prodware, IBM GDC a Microsoft Services, založil v roce 2009 skupinu společností působících dnes pod značkou ALTAIR GROUP. Je členem expertních skupin zabývajících se problematikou digitalizace podnikových procesů, spisových služeb a cloud computingu. Je aktivním členem jak Hospodářské Komory České republiky, ICT Unie, tak je také jedním ze zakládajících členů Česko-Ukrajinského Business Klubu, aktivně se podílí na projektu Vize 2030, zejména v oblasti EDI komunikace a příslušných legislativních omezení při výměně dat mezi EU a zeměmi třetího světa. Je členem odborné smart city komise ve městě Olomouc, zejména se pak zabývá problematikou smart city ve vztahu ke zjednodušování procesů, standardizaci a digitalizaci agend.

Petr Polanský
manažer marketingu, EXON s.r.o.

Petr Polanský

Ing. Petr Polanský je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, fakulty ekonomické. Ve společnosti EXON pracuje 8 let na pozici manažera marketingu a klíčových zákazníků. Zabývá se především propagací služeb v oblasti digitalizace se systémy DMS/ECM na bázi technologie ELO a také softwarových a hardwarových nástrojů pro digitalizaci kulturního dědictví. EXON zároveň nabízí služby digitalizačního centra formou outsourcingu digitalizace komerční a historické sféry.

Jan Leminger
Le-Doc s.r.o.

Jan Leminger

Ing. Jan Leminger vystudoval ekonomii na zemědělské fakultě Jihočeské univerzity. V IT pracoval od roku 1995 jako programátor, analytik, IT manažer a projektový manažer. V letech 2008-2010 byl obchodním manažerem partnerské sítě v ELO Digital Office ČR, v letech 2010-2016 freelancer v oblasti implementace ELO a řízení projektů ELO. Od roku 2016 je vlastníkem společnosti Le-Doc Consulting, zaměřené výhradně na implementaci systému ELO, se specializací na integraci s ekonomickými systémy a modelování firemních procesů prostřednictvím workflow.

Pořadatel

Exponet s.r.o.

Již od roku 2000 se věnujeme event managementu, za sebou máme stovky realizovaných akcí a pěknou řádku spokojených klientů. Stejně dlouho pořádáme odborné IT konference, které si kladou za cíl seznamovat účastníky s novinkami v oboru, případovými studiemi i nabídkou produktů společností.