Document Management Conference | Konference
Document Management Conference

Program konference

09:00 - 09:15
Karl Heinz Mosbach | Digitalizace procesů jako dlouhodobé východisko z krize
09:15 - 10:00
Robert Piffl | Elektronické dokumenty a systémy pro jejich správu jako nutný nástroj pro kontinuální zajištění práce v éře COVID-19 i po ní
Zaměříme se na velice aktuální problematiku práce z domova, práce na dálku a ukážeme si na ojedinělé prezentaci kombinující legislativu s praktickými ukázkami, že již nyní je možné skutečně vytvořit "plně bezpapírovou kancelář v reálném legislativním prostředí".
Zaměříme se na velice aktuální problematiku práce z domova, práce na dálku a ukážeme si na ojedinělé prezentaci kombinující legislativu s praktickými ukázkami, že již nyní je možné skutečně vytvořit "plně bezpapírovou kancelář v reálném legislativním prostředí".
10:00 - 10:40
Edgar Grasl | ELO Business solution
Nasazujeme systém pro správu dokumentů snadno, rychle a efektivně.
Nasazujeme systém pro správu dokumentů snadno, rychle a efektivně.
10:50 - 11:20
Tomáš Bezouška | Elektronická evidence smluv
Autor přednášky Vás seznámí s plně připraveným řešením pro elektronickou evidenci smluv, které řeší prakticky veškeré aspekty a požadavky, které jsou kladeny na tyto agendy - od návrhu, tvorby, schvalování a oběhu až po jejich publikaci a dlouhodobé uložení.
Autor přednášky Vás seznámí s plně připraveným řešením pro elektronickou evidenci smluv, které řeší prakticky veškeré aspekty a požadavky, které jsou kladeny na tyto agendy - od návrhu, tvorby, schvalování a oběhu až po jejich publikaci a dlouhodobé uložení.
11:20 - 11:50
Dalibor Kovář | Elektronické dokumenty v právní praxi
Elektronické dokumenty se stávají zcela běžnou součástí agendy. V důsledku koronavirové pandemie a urychlené digitalizace je nezbytné více než kdy dříve uvažovat nad vhodnými opatřeními pro právně nesporné a efektivní nakládání s elektronickými dokumenty. Budou rozebrány standardní případy práce s elektronickými dokumenty v naší kanceláři i u našich klientů spolu s nezbytným minimem právní teorie i doporučeními pro praxi.
Elektronické dokumenty se stávají zcela běžnou součástí agendy každého právníka. V důsledku koronavirové pandemie a urychlené digitalizace většiny korporátních klientů je nezbytné více než kdy dříve uvažovat nad vhodnými opatřeními pro právně nesporné a efektivní nakládání s elektronickými dokumenty v právní praxi. Budou rozebrány standardní případy práce s elektronickými dokumenty v naší kanceláři i u našich klientů spolu s nezbytným minimem právní teorie i doporučeními pro praxi.
11:50 - 12:20
Josef Donát | Bankovní identita v digitalizaci procesů
Legislativa upravující bankovní identitu, kterou v lednu schválil parlament, přináší revoluci v digitalizaci klientských procesů pro soukromý i veřejný sektor. Příspěvek představí fungování systému bankovní identity podle finálního schváleného legitimního textu a rozebere příležitosti, které přináší pro elektronické procesy i práci s dokumenty. Zejména bude rozebrána vazba bankovní identity na stávající systémy eGovernmentu jako je Národní bod pro identifikaci a autentizaci (NIA) a její dopady ve spojení se zákonem o právu na digitální službu.
Legislativa upravující bankovní identitu, kterou v lednu schválil parlament, přináší revoluci v digitalizaci klientských procesů pro soukromý i veřejný sektor. Příspěvek představí fungování systému bankovní identity podle finálního schváleného legitimního textu a rozebere příležitosti, které přináší pro elektronické procesy i práci s dokumenty. Zejména bude rozebrána vazba bankovní identity na stávající systémy eGovernmentu jako je Národní bod pro identifikaci a autentizaci (NIA) a její dopady ve spojení se zákonem o právu na digitální službu.
12:20 - 13:00
Dotazy a diskuse

Další akce pořadatele

IT mezi paragrafy
IT mezi paragrafy

22/09/2020

Hotel Grandior, Praha

  • Elektronizace veřejné správy
  • Elektronické právní jednání v HR
  • Bankovní identita
Bezpečnosť a dostupnosť dát
  • Obrana proti kybernetickým útokom
  • Umelá inteligencia v IT bezpečnosti
  • Riadenie rizík
IT ve finančnictví
IT ve finančnictví

03/11/2020

Hotel Grandior, Praha

  • Bankovní identita
  • Data a datové analýzy
  • Obrana proti kybernetickým útokům
Document Management Conference SK
Document Management Conference SK

31/12/2020

Termín a místo budou upřesněny

  • Automatizované vyťažovanie dokumentov
  • Moderné ECM systémy
  • Elektronické právne konanie
Endian UTM
Endian UTM

25/06/2020

webinář

  • Klíčové vlastnosti
  • Konfigurace systému
  • Jednotné ovládací prostředí
Bankovní identita srozumitelně a prakticky
  • Napojení na NIA a základní registry
  • BankID pro soukromý sektor
  • Potenciál pro digitalizaci firem
Od zítra digitálně: veřejný sektor
  • Digitalizace veřejné správy
  • Nesprávný úřední postup
  • Služební zákon a digitalizace
Obáváte se cílených útoků?
Obáváte se cílených útoků?

11/06/2020

webinář

  • Plně lokalizované řešení Bitdefender
  • Pokročilé mechanismy ochrany
  • Technologie HyperDetect ™
Od zítra digitálně: soukromý sektor
  • Elektronické uzavírání smluv
  • Komunikace se zaměstnanci
  • Elektronické podepisování
IT Security Workshop
IT Security Workshop

26/05 - 28/05/2020

online

  • Obrana proti kybernetickým útokům
  • Umělá inteligence v detekci hrozeb
  • Řízení rizik
Elektronická identifikace
Elektronická identifikace

28/04/2020

webinář

  • Principy a úrovně záruk
  • Nové povinnosti od 1.7.2020
  • Ztráta e-identity
Online prodejcem ze dne na den?
Online prodejcem ze dne na den?

22/04/2020

webinář

  • Přechod na online prodej
  • Nastavení obchodních podmínek
  • Nové povinnosti vůči spotřebitelům
Elektronické podpisy
Elektronické podpisy

21/04/2020

webinář

  • Druhy certifikátů
  • Mýty o časových razítkách
  • Vícenásobné podepisování
IT projekt v ohrožení
IT projekt v ohrožení

16/04/2020

webinář

  • Pozastavení projektu
  • Důsledky prodlení
  • Korektní ukončení projektu
Elektronická fakturace a oběh dokladů
  • Pravidla práce s e-fakturami
  • Oběh daň. dokladů v nouzovém stavu
  • Příjem a zpracování došlých faktur
Práce s e-dokumenty v nouzovém stavu
  • Požadavky dle právních předpisů
  • Zjednodušení v nouzovém stavu
  • Práce z domova a na dálku
Právní aspekty nouzového stavu
Právní aspekty nouzového stavu

31/03/2020

webinář

  • Pracovněprávní vztahy
  • Smluvní právo
  • Podpora zaměstnavatelů a OSVČ
Umíme důvěryhodně úřadovat?
Umíme důvěryhodně úřadovat?

28/01/2020

Hotel Grandior, Praha

  • Přehled nové legislativy
  • Digitální kontinuita úřadu
  • Nesprávný úřední postup
Data Management Workshop
Data Management Workshop

09/10/2019

Konferenční centrum City, Praha

  • Efektivní správa dat
  • Zabezpečení dat
  • Právní rámec práce s daty

Pořadatel

Exponet s.r.o.

Již od roku 2000 se věnujeme event managementu, za sebou máme stovky realizovaných akcí a pěknou řádku spokojených klientů. Stejně dlouho pořádáme odborné IT konference, které si kladou za cíl seznamovat účastníky s novinkami v oboru, případovými studiemi i nabídkou produktů společností.