Document Management Conference 2020

Program konference

09:00 - 09:15
Karl Heinz Mosbach | Digitalizace procesů jako dlouhodobé východisko z krize
09:15 - 10:00
Robert Piffl | Elektronické dokumenty a systémy pro jejich správu jako nutný nástroj pro kontinuální zajištění práce v éře COVID-19 i po ní
Zaměříme se na velice aktuální problematiku práce z domova, práce na dálku a ukážeme si na ojedinělé prezentaci kombinující legislativu s praktickými ukázkami, že již nyní je možné skutečně vytvořit "plně bezpapírovou kancelář v reálném legislativním prostředí".
Zaměříme se na velice aktuální problematiku práce z domova, práce na dálku a ukážeme si na ojedinělé prezentaci kombinující legislativu s praktickými ukázkami, že již nyní je možné skutečně vytvořit "plně bezpapírovou kancelář v reálném legislativním prostředí".
10:00 - 10:40
Edgar Grasl | ELO Business solution
Nasazujeme systém pro správu dokumentů snadno, rychle a efektivně.
Nasazujeme systém pro správu dokumentů snadno, rychle a efektivně.
10:50 - 11:20
Tomáš Bezouška | Elektronická evidence smluv
Autor přednášky Vás seznámí s plně připraveným řešením pro elektronickou evidenci smluv, které řeší prakticky veškeré aspekty a požadavky, které jsou kladeny na tyto agendy - od návrhu, tvorby, schvalování a oběhu až po jejich publikaci a dlouhodobé uložení.
Autor přednášky Vás seznámí s plně připraveným řešením pro elektronickou evidenci smluv, které řeší prakticky veškeré aspekty a požadavky, které jsou kladeny na tyto agendy - od návrhu, tvorby, schvalování a oběhu až po jejich publikaci a dlouhodobé uložení.
11:20 - 11:50
Dalibor Kovář | Elektronické dokumenty v právní praxi
Elektronické dokumenty se stávají zcela běžnou součástí agendy. V důsledku koronavirové pandemie a urychlené digitalizace je nezbytné více než kdy dříve uvažovat nad vhodnými opatřeními pro právně nesporné a efektivní nakládání s elektronickými dokumenty. Budou rozebrány standardní případy práce s elektronickými dokumenty v naší kanceláři i u našich klientů spolu s nezbytným minimem právní teorie i doporučeními pro praxi.
Elektronické dokumenty se stávají zcela běžnou součástí agendy každého právníka. V důsledku koronavirové pandemie a urychlené digitalizace většiny korporátních klientů je nezbytné více než kdy dříve uvažovat nad vhodnými opatřeními pro právně nesporné a efektivní nakládání s elektronickými dokumenty v právní praxi. Budou rozebrány standardní případy práce s elektronickými dokumenty v naší kanceláři i u našich klientů spolu s nezbytným minimem právní teorie i doporučeními pro praxi.
11:50 - 12:20
Josef Donát | Bankovní identita v digitalizaci procesů
Legislativa upravující bankovní identitu, kterou v lednu schválil parlament, přináší revoluci v digitalizaci klientských procesů pro soukromý i veřejný sektor. Příspěvek představí fungování systému bankovní identity podle finálního schváleného legitimního textu a rozebere příležitosti, které přináší pro elektronické procesy i práci s dokumenty. Zejména bude rozebrána vazba bankovní identity na stávající systémy eGovernmentu jako je Národní bod pro identifikaci a autentizaci (NIA) a její dopady ve spojení se zákonem o právu na digitální službu.
Legislativa upravující bankovní identitu, kterou v lednu schválil parlament, přináší revoluci v digitalizaci klientských procesů pro soukromý i veřejný sektor. Příspěvek představí fungování systému bankovní identity podle finálního schváleného legitimního textu a rozebere příležitosti, které přináší pro elektronické procesy i práci s dokumenty. Zejména bude rozebrána vazba bankovní identity na stávající systémy eGovernmentu jako je Národní bod pro identifikaci a autentizaci (NIA) a její dopady ve spojení se zákonem o právu na digitální službu.
12:20 - 13:00
Dotazy a diskuse

Pořadatel

Exponet s.r.o.

Již od roku 2000 se věnujeme event managementu, za sebou máme stovky realizovaných akcí a pěknou řádku spokojených klientů. Stejně dlouho pořádáme odborné IT konference, které si kladou za cíl seznamovat účastníky s novinkami v oboru, případovými studiemi i nabídkou produktů společností.